fredag 1. august 2014

Minnekoffert

Ny måned og nye muligheter!
Vi er ute med en ny utfordring til dere på Kreativ bloggen, og temaet denne gangen er Bryllup. 
Ett virkelig koselig tema

Denne gangen har jeg laget en minnekoffert etter ønske fra en venninne av meg som skal gifte seg i morgen!
Hun ønsket nemlig å ha noe å oppbevare minner fra bryllupet sitt i.
Det er en ære at bruden spurte meg, og jeg gleder meg til å gi denne minnekofferten i gave! 

Til å lage denne minnekofferten har jeg brukt en pappkoffert som jeg har dekorert med de nydelige Maja Design papirene fra Vintage Spring!  Papirene har jeg bygget i 3 lag med litt papir rester inn i mellom, blondeservietter, ogosteklut. Hvert lag har jeg limt fast med 3D-puter.

Som pynt har jeg bruk av de lekre blomstrene fra Wild Orchid som Kreativ Scrapping er forhandler av, halvperlercharmschipboard fra Dutch Doobadoo og utklippet sommerfugler fra Kort og godt. Jeg pleier ikke å dille og dulle når jeg lager noe, så det var litt ekstra utfordrende å skulle gjøre det denne gangen. Det var nemlig ganske viktig at kofferten fikk ett romantisk og nydelig preg over seg. Men til tross for at det var vanskelig så var det også veldig veldig gøy ;) 

Tittelen er kuttet ut med Silhouette Portrait på chipboard papir. Jeg malte tittelen hvit med dabber og dekorerte den med embossing powder. Til slutt laget jeg en sløfe av Hug Snug og hyssing, på håndtaket på kofferten.

Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ.
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake 


2 kommentarer:

  1. Så utrolig lekker minneboksen ble, Kristine. Nydelig og veldig gjennomført. Veldig god ide med en sånn boks til minner... skulle ønske jeg fikk en sånn da jeg giftet meg (har fortsatt kortene liggende i en elite foto pose)

    SvarSlett
  2. Nyyydelig minnekoffert Kristine!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails