torsdag 7. august 2014

PROJECT LIFE - UKE 18

Her kommer det en ny Project Life side fra meg.
Jeg hopper litt i rekkefølgen jeg viser frem PL-sidene mine, og det var egentlig ikke meningen men det har blitt sånn siden noen av PL-sidene mine er laget som DT-bidrag, mens andre sider har jeg laget til konkurranser og lignende. Mange av PL sidene mine ligger altså på vent for å bli publisert.
Men etterhvert som sidene blir publisert, legger jeg de inn riktig rekkefølge i oversikten helt øverst i bloggen min, hvor det står "PROJECT LIFE 2014".

Denne PL siden har jeg laget til gjestedesigner utfordringen til Project Life Norge.
Den gikk ut på at vi skulle lage våre egne PL-kort med vannfarger og det må være innslag av tråd.
 Jeg har brukt en Design A lomme og en Design H lomme fra Project Life til å lage PL-siden min. Dette er det formatet jeg liker best, så har bestemt meg for å for holde meg til disse lomme typene ut året, i ulike kombinasjoner. Det er ikke ofte, men denne gangen har jeg valgt å ha bildene mine i svart/hvit. Føler ofte at bildene mister mye av historien sin når man bruker svart hvit bilder.

PL-kortene mine har jeg laget på akvarell ark, med masse vann, vannfarger, sjablong og distress ink. For å skape enda mer demisjoner på kortene mine har jeg brukt stempler med forskjellige farge på stempelputen og jeg har brukt svart på tittel, skrift, dato, tråd og noen chipboard for å skape kontraster.
Chipboard i alle former og fasonger passer veldig bra til PL, siden det ikke bygger så veldig i høyden.
Jeg har brukt chicken-wire chipboard fra Scrap FX, hjerte chipboard fra Wycinanka, datostempel fra Project life, button, washi tape fra Kreativ Scrapping, og stempel fra Ali Edwards, kaiserkraft, prima og Papirdesign. På siste siden har jeg brukt ett stempel "THIS STORY MAKES ME SMILE" som jeg har designet selv og produsert med Imagepac stempelmaskin.


Jeg håper dere fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake!

6 kommentarer:

  1. Så fine kort og sider du har laget!
    Det er så gøy å se hva andre lager, og ikke minst få masse inspirasjon :) Jeg tenkte å prøve meg på den andre utfordringen de har de, siden jeg ikke har så mye "scrappeutstyr" som ikke er digitalt, hehe.

    Design A er også min favoritt. Men har litt av noen andre også, i tillegg syns jeg de med kvadratisk lommer er kjekke. Men da får du ikke 12x12-sider..

    SvarSlett
  2. Nydelig Kristine :)
    Jeg digger dine sider både når du lager PL og LOer :)
    Gleder meg til å treffe deg igjen snart, alt for lenge siden.
    Klem

    SvarSlett
  3. Denne her bare elsket jeg altså! Utrolig stilig. Og herlig gjennomført med flotte farger!

    SvarSlett
  4. Verkligen en snygg sida med harmoni i färg och form! Läckert med de svartvita fotona, jag beundrar ofta sådana hos andra men provar aldrig själv... märkligt?!

    SvarSlett
  5. Likte veldig godt sidene dine jeg, kjempeflott med s/h bilder :) Veldig fine kort du har laget med maling og masker. Det lille ekstra ble det med stempling, chipboard og tråd. Takk for at deltar på DGT oppgaven hos PLN :)

    SvarSlett
  6. Knallflotte sider! de hjemmelagede kortene er nydelige!
    Ha en fin dag :o)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails