tirsdag 5. august 2014

Memories

Det er sommer, det er sol og livet er herlig.
Det er også tid for en ny utfordring hos SCRAPPELYST.
Utfordringen denne gangen er selvfølgelig SOL.
La deg bli inspirert, enten det er av fargen til sola, formen, motivet osv.
Her er det bare fantasien som setter stopper ;) 

Til mitt bidrag har jeg latt meg inspirere av solen og himmelens farger!
Gult er jo veldig kult og blått er rått! Så sånn er det bare ;) 

 Bakgrunnen har jeg laget med gesso og india ink som jeg har splæsjet rundt om! Videre tok jeg litt mønsterark rester som jeg krøllet sammen og limte sammen lag på lag med 3D puter fra Papir Design. Litt washi tape og papirpynt måtte til! Tittelen kuttet jeg ut med Silhouette Portrait og malte den svart med dabber. Til slutt pyntet jeg med en wood veener banner, noen stickers og en button.  

Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake

1 kommentar:

  1. Hei!

    Så fin denne LO var:) Du hadde forresten veldig mye fint på bloggen din:)

    Jeg lager for det meste kort selv, men etter jeg fikk en sønn for snart 3 mnd siden gleder jeg meg til jeg får tid til å lage LO-er av mange av de fine bildene av han:)

    Fremkaller du bildene i vanlig størrelse og bruker på LO-ene?

    Mvh Junhild

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails