mandag 11. august 2014

THIS MOMENT...made my day♥

Denne gangen har vi en herlig grublis til dere på Scrappelyst bloggen.

Oppgaven heter "Fullfør kunstverket", og det er nettopp det vi vil at du skal gjøre, altså fullføre kunstverket. Denne starten er bare et utgangspunkt, og du bestemmer selv om du vil vri/vende på siden og om du vil lage LO, kort eller annet papirprosjekt. Farger og stil velger du helt selv. Eneste kriteriet er at det skal være mulig å kjenne igjen at dette har vært utgangspunktet.




Slik som dette løste jeg denne herlige utfordringen:
Jeg har valgt å både vri og vende på utgangspunktet av Fullfør kunstverket. Men jeg har beholdt elementer som kakeserviett, papir med revne kanter, og plasseringen av elementene. 
Layouten er laget med herlige papirer fra 7 dots studios sin nye serie cold country. Bakgrunnen har jeg farget med gelatos fra Faber - Castell, og stemplet på med stempler fra Kaisercraft og Papirdesign. "THIS MOMENT... made my day" er ett stempel jeg selv har designet og produsert med imagepac stempelmaskin som Global Hobby og kunst fører. Ellers har jeg pyntet med papirpynt fra diverse 7 dots studio serier, tag, kakeserviett som er stanset ut med Cheery Lynn Dies og wood veneer. 



Jeg gleder meg til å se hva du lager,
og jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake. 


2 kommentarer:

  1. Knall-lekker side! Et virkelig flott bilde som kommer nydelig til sin rett her!

    SvarSlett
  2. Så utrolig herlig bilde av gutten din Kristine, og en nydelig LO. Veldig gjennomført, liker veldig godt denne stilen.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails