tirsdag 20. desember 2016

PEPPERKAKEBAKING - DT PAPIRDESIGN

Hei hei alle sammen :)
Nå nærmer det seg endelig jul, bare 4 dager igjen ♥
I dag titter jeg innom med mitt siste bidrag for Papirdesign for i år!
Men heldigvis er det snart et nytt år,
og da er jeg tilbake med mange prosjekter som jeg gjerne deler med dere ;) :D 

 Her hjemme har vi en fin tradisjon med pepperkakebaking, det er koselig for både små og store. 
Det nye pepperkake arket passet bare helt perfekt til å scrappe dette minnet ♥
Jeg monterte pepperkake arket sammen med flere andre ark og washi tape. 


Til pynt har jeg brukt dies, blomster, små ord klippet ut av mønsterark, trefigur og klistremerke. 

Produkter:
Ark: PD16217 Gledelig Jul - Fjøsnissen, PD16214 Gledelig Jul - Pepperkakefest,
PD16218 Gledelig jul - Julemorgen, PD1232 Gledelig jul - Prosjekt jul,
PD16198 Gledelig jul - Store og små 
Dies: PD16202 - Ramme 2
Dekor tape: PD854 Pepperkaker, PD853 Julegodt, PD852 God jul 

Annet: PD14953 Trefigurer, PD14935 Alfabet - hvit, PD109 Alfabet - rød


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails