søndag 18. desember 2016

JULEESKE - DT SCRAPPELYST

God dag alle sammen ♥
Håper det står fint til rundt om, og at dere nyter en nydelig vinter!
Jeg har ordentlig julestemning om dagene, så det har resultert i rekord mange juleprosjekter fra meg i år, og flere skal det bli :) Håper dere koser dere like mye som meg med årets juleprosjekter ♥ 

 Denne gangen har jeg laget en eske til Freia Melkehjerter. Jeg ser mange velger å pynte rett på original emballasjen, men jeg syns det er veldig fint å lage egne esker hvor jeg tar melkehjertene opp i. På den måten kan mottaker av gaven selv fylle i nye melkehjerter når det er tomt :)

Til å lage selve esken har jeg brukt kartong fra Papircolor som forhandles av Global Hobby og Kunst. Denne kartongen er min favoritt, og den er nydelig i fargen og god tykkelse på.
Esken har jeg pyntet med nydelige julepapirer fra Papirdesign. Her har jeg kombinert årets juleserie med tidligere juleserier ♥ 

 Som pynt har jeg brukt både ramme-og tredies fra Papirdesign.Treet har jeg stanset ut i bølgepapp, og gitt et strøk med maling. Stempelet og de røde blomstene er også fra Papirdesign

 ♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake.
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)

Klem fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails