søndag 1. januar 2017

ÅRETS FØRSTE UTFORDRING HOS KREATIV SCRAPPING ♥

Riktig godt nytt år alle sammen!
Vi i Kreativ Scrapping er klar for et nytt år med helt nye utfordringer! ;) 

Årets første utfordring er:

ALT ER LOV

Og her er mitt bidrag.
Selv om vinter og jul er aldri så koselig så lengter jeg alltid mot vår og sommer ♥
Derfor ble det er vår-friskt kort denne gangen.
 Til å lage kortet har jeg brukt hvit bazzill kartong, som jeg har pyntet med nydelige Maja Design ark. Hver matte har jeg distresset kantene på og brukt risse-hjul for å lage falsk søm. Stemplet jeg har brukt er fra Papirdesign, og rammen i kraft er dies fra Papirdesign. Hjertet har jeg laget med papirleire og banneret er dies fra Lala-land.
Noen av blomstene er fra wild orchid




♥♥♥
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails