tirsdag 13. desember 2016

DU ER FANTASTISK - DT KRISTINE

Hei hei alle sammen :)
Selv om det er midt i førjulstiden og alle forberedelser til jul så har jeg laget et litt sommerlig og frisk kort i lekre rosatoner ♥ Det kan jo ikke bare scrappes jul i desember.

Kortet måler 5 1/2" x 5 1/2" og basen er hvit kartong som jeg har kledd med lekre mønsterark fra Maja Design sin serie Vintage summer basics. På det ene arket har jeg punchet ut en board med punch fra Martha Stewart. I mellom lagene med papir har jeg brukt 3D lim puter for å få en opphøyet effekt. 

Som pynt har jeg stanset ut diverse figurer med dies i både kartong og mønsterark. Banneret er dies fra La La Land, hjerte fra Magnolia og pynten bak blomstene er fra memory box. Blomstene er blant annet fra wild orchid crafts, stjernene er wood veneer fra Studio Calico og stempelet er fra Papirdesign. 

Her er produktene jeg har brukt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails