tirsdag 6. desember 2016

SERVIETT OG LYS ESKE - DT PAPIRDESIGN

God dag :)

I dag titter jeg innom fra Papirdesign bloggen for å vise en gaveeske jeg har laget til jul :)
Denne skal jeg fylle med te-lys og servietter.
Jeg syns det er veldig kjekt å kunne gi vekk hjemmelagede gaver,
spesielt til jul og andre høytider. 
 Esken har jeg laget etter mal fra Ett Trykk, og det er plass til 3 lys og en pakke små servietter.
Jeg har kledd esken med nydelige mønsterark fra Papirdesign sin nye juleserie "Gledelig jul" ♥
De nye arkene har så mye stemning i seg! 

 Som pynt har jeg stanset ut juletre med dies som jeg har tatt "snø" og glitter på. Motivet er et nytt stempel, som jeg syns passet fint på en gaveeske med lys i. Til å stanse ut motivet brukte jeg en av de nye ramme diesene, de er blitt en stor favoritt her i huset ♥
Videre har jeg pyntet med blomster. 


Produkter:
Ark: PD16198 Gledelig Jul - Store og små, PD16197 Gledelig Jul - Hjertekurver,
PD16228 Gledelig jul - Hvite Juleblomster
Dies: PD16202 Ramme 2, PD16220 Juletre
Blomster: Julestjerne - rød, Asalea - Hvit 
Stempel: PD16186 Vi tenner lys 

Annet: Kakeserviett - 14 cm 


♥♥♥
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails