torsdag 17. september 2015

KORT TIL BABYGUTT ♥

Hei hei alle kreative sjeler :) 

Jeg titter innom i dag for å dele et kort til en herlig liten babygutt ♥
Med den nye babyserien til Maja Design har det blitt en drøm å lage nydelige babykort! :D


Base til kortet er hvit kartong som måler 5 1/2" x 5 1/2". Basen har jeg kledd med flere lag med mønsterark fra Maja Design sin serie, Vintage baby. Kantene på arkene har jeg distresset med distress tool. 


Til å pynte kortet har jeg brukt en stor blonde, hjertedies fra Memory Box, nydelige blomster fra WOC, Hugsnug, en liten charms og litt halvperler. "Sweet little boy" har jeg klippet ut fra baksiden på det ene mønsterarket. 


Motivet mitt er fra Magnolia og fargelagt med copic markers.
Her er fargene jeg har brukt:

Her er produktene jeg har brukt for å lage dette kortet:


1 kommentar:

  1. Nydelig babykort i herlige ark , pynt og så flott farga motiv , klem Synnøve

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails