torsdag 3. september 2015

GAVEBOKS - G45

Da er vi klar for ny inspirasjon fra KREATIV SCRAPPING sitt DT med G45. 
Denne gangen skal DT Kristine vise hvordan hun har anvendt denne lekre serien fra 


GRAPHIC 45 – TIME TO FLOURISH

Denne gangen har jeg dekorert en liten pringles boks som jeg skal fylle med noe godt og gi vekk i gave :) Det er virkelig herlig med gjenbruk, og det blir jo så flott :D


Jeg har brukt papirblokken fra

GRAPHIC 45 – TIME TO FLOURISH 4501055 – PAPER PAD 12X12







Jeg målte opp hvor stort mønsterarket måtte være for å dekke rundt hele boksen, deretter limte jeg papiret fast til boksen. Det samme gjorde jeg til lokket. Noen liker å bruke aluminium tape på lokk så det er også et alternativ.
Boksen pyntet jeg enkelt med figurer som jeg kuttet ut for hånd, blomster og osteklut



♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails