tirsdag 15. september 2015

COPIC INSPIRASJON - LILLA

Heisann alle sammen :)
Denne gangen er tema for Copic inspirasjon hos Kreativ Scrapping:
LILLA

Lilla er en farge som passer til det meste, både unge og gamle, små og store, jenter og gutter, motiv med alt fra blomster til personer. Derfor ville vi ha litt fokus på denne herlige fargen denne gangen ♥

Her kan dere se mitt motiv: 


Lilla er en av mine absolutte favortitt farger når det kommer til fargelegging.
Og jeg fant fort en kombinasjon jeg likte veldig godt:
V95, V93, V91, V000

Med denne kombinasjonen kan jeg få helt lyse lilla til ganske mørk lilla, alt etter hvor mye jeg bruker av V95. Det er gøy at man kan få forskjellige fargetoner ut av få tusjer.

Her kan dere se litt hvordan jeg har fargelagt motivet mitt: 




♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å fargelegge.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails