onsdag 2. september 2015

ESKEKORT

God dag alle kreative sjeler :) 

Denne gangen deler jeg et eskekort med dere på Papirdesign bloggen, jeg har helt dilla på disse enkel men så fine kortene. Eskekort passer perfekt til mindre gaver, penger, gavekort eller lignende.

Til å lage dette kortet bruker jeg en kartong bit på 5"x7 " som blir skuffen og en kartong bit på
5 2/8" x 12" som blir kortet og esken i et. Jeg har kledd alle flater med nydelige babypapirer fra Papirdesign. Lillemirakel serien er bare så utrolig lekker ♥ Og passer veldig godt til både baby og småbarns prosjekter. 


Motivet har jeg fargelagt med tusj før jeg stanset det ut med en dies. Til å pynte kortet mitt har jeg brukt osteklut, en papirfigur stanset ut i Papirdesign papir, dotter, punchet blondekant, nydelige blomster fra Papirdesign og stempel. For å enklere kunne åpne skuffen i esken har jeg brukt et metall håndtak. 


Innsiden har jeg pyntet enkelt med mønsterpapir og skrivefelt :)


Produktliste:
Ark: PD 14970 Lille Mirakel - Babyjente, PD 14990 Lille Mirakel - Bitte liten, PD13746 Lykke - Rosa pioner, PD 15031 Hell og Lykke - Skål for brudeparet.
Blomster: Asalea - Rosa, Tulipaner - Hvit
Stempel: PD 14923 Du er flott
Annet: Dotter - Rosa

♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ selv ♥

Kreativ klemmer fra

1 kommentar:

  1. nydelig eskekort i så flotte duse farger, likte så godt motivet og fargelegginga. klem Synnøve

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails