mandag 13. april 2015

VANNKOPPER

I dag viser jeg en layout jeg har laget for Kreativ Scrapping :)
Som den scrappemamma'en som jeg er så må jo ALT dokumenteres.
Intet unntak var det da guttungen fikk vannkoppene i februar 2014.
Det kom akkurat passe mange, og han var heldigvis i veldig fin form.
Men stakkars lille goklumpen måtte stille opp på bilde hver dag, mamsen måtte ha bilder av alle forandringene! hehe Skal ikke være lett å være barn av en scrapper ;)
Men morsomme minner blir det ut av det. 

Denne layouten er litt annerledes enn jeg ellers pleier å lage, for vanligvis bruker jeg alltid et eller flere medium på bakgrunnen min. Her derimot har jeg kun bruk mønsterark og pynt til både bakgrunn og pyntingen. Litt gøy å lage litt annet og utfordre seg selv stilmessig.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails