torsdag 9. april 2015

PROJECT LIFE - UKE 24


Vi håper dere er klar for mer lommescrapping inspirasjon!
Denne gangen har vi hos Kreativ Scrapping en ny utfordring til dere.

PL-UTFORDRING:

#2 - MEDIUM
Vi ønsker at dere bruker medium på minst 2 av kortene deres.
Det må være noe dere tilfører kortene selv, det er ikke godkjent å bruke ferdige kort hvor det ser ut som at dere f.eks. har brukt vannfarger. Dere velger farger og type medium helt selv, så lenge det er en PL side. Det er ikke lov med digitale format, bidraget må være nytt og dere må linke tilbake til oss. Det er lov å kombinere våre utfordringer med andre.

***

Jeg er veldig glad i å gjøre litt ekstra ut av PL-kortene mine, slik at jeg får satt mitt eget preg på de. Denne gangen valgte jeg å bruke sjablonger sammen med embossing paste og distress ink pads, Jeg har også tilført litt gul akryl maling i kantene på kortet oppe til høyre, og litt på den utstanset figuren hvor det står "i farta" på.


 Jeg har brukt en Design A lomme fra PL til denne siden. De fleste av PL-kortene kommer fra minikitet Plus one, et av mine favoritt kit ♥ Jeg har pyntet kortene med sjablongerembossing pasteDistress ink pad i farge Black SootDistress paint i fargen Mustard Seed. Den utstansede figuren det står "i farta" på er fra La-La land, og er fra en dies som heter Stitched Elements. Til å pynte med har jeg brukt bølgepapp fra Joy, Washi tapeMaya Road hyssingChipboard fra Wycinanka, diverse stempler og alfabeter. Til å runde alle kantene har jeg brukt hjørnepunchen fra PLDato-stempelet er også fra Project Life.




Jeg håper dere fikk inspirasjon til å være kreativ, og at det blir mange som deltar på utfordringen vår hos Kreativ scrapping :)
Tusen takk for at du tittet innok og velkommen tilbake ♥

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails