lørdag 11. april 2015

THE TIME OF OUR LIFE

Da er det endelig grublis tid igjen på Scrappelyst bloggen ♥
Denne gangen har vi en virkelig fin grublis til dere,

GJENBRUK
Vi har utrolig masse i hus som vi kunne laget mye fint av, det gjelder bare å komme på det.
Jeg såg for eksempel ei som laget et smykkeskrin av en pringelsboks her hin dagen. Det var utrolig lekkert, eller ei som pyntet en gammel tinn boks og gav vekk med øredobber i til en venninne.
Så lite men så nydelig ♥
Gjenbruk kan være så mangt, og jeg gleder meg til å se hva dere lager :)

Denne gangen har jeg dekorert en eske som jeg fikk sammen med min nye mobil telefon. Den er ikke så veldig stor, men akkurat passe til et lite kort, et smykke eller noen telys. Jeg har brukt ark fra 7 dots studio til å dekorere esken med. Esken var opprinnelig hvit, så jeg måtte sverte kantene ganske godt for at det skulle harmonere med papirene jeg hadde valgt meg ut :) Banneren hvor det står "the time of our life" er et klistemerke fra samme serie som papirene. Ellers har jeg brukt blomster, osteklut, utstansede figurer og en fjær i papirleire. 

♥♥♥

Jeg håper du ble inspirert til å være kreativ,
tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails