tirsdag 14. april 2015

STAFFELI-KOMMODE-KORT

Veldig mange plasser rundt om i vårt nydelige land nærmer det seg nå konfirmasjonstid.
Her jeg bor like utenfor Bergen er det vanlig med borgerlig konfirmasjon om våren og kirkelig konfirmasjon om høsten. Derfor blir det ofte to runder med konfirmasjons-kort laging her i huset.
Noe som er veldig kjekt men noen ganger går man litt lei og da er det gøy å lage en litt annen vri på konfirmasjonskortene. Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på et staffeli-kommode-kort etter mal fra Elin på min inspirasjonsdag hos PAPIRDESIGN ♥ Det var veldig artig kort å lage :) 

 Jeg fulgte malen til Elin for å lage selve kommodedelen av kortet. men siden jeg ikke hadde stor nok dies, og heller ikke ville ha med tag-lomme så laget jeg staffeli-kortet på vanlig måte. 
Opp i kommoden er det plass til en liten gave, penger, gavekort, sjekk og annet man har lyst til å gi vekk i konfirmasjonsgave. En herlig og annerledes gave og kort i ett :) 

Kortet har jeg pyntet med fargesterke og stilige mønsterark. Tannhjulene er stanset ut med dies og pyntet med dotter. Videre har jeg pyntet med osteklut og bølgepapp, før jeg har stemplet på mønsterark og klippet ut figurene.Et lite metall håndtak er brukt slik at det skal bli enkelt å åpne og lukke kommoden. 


Produkter fra Papirdesign:
Ark: PD 15021 Hell og Lykke - Gifteringer grå, PD 15996 Hell og Lykke - Ungdommelig og Kul,
PD 15994 Hell og Lykke - Klok og tankefull
Stempel: PD 13801 Kjære Konfirmant, PD 13776 Chevron

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

1 kommentar:

  1. Kjempeflott konfirmasjonskort/eske. Ble utrulig stilig

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails