onsdag 18. oktober 2017

WHATEVER - DT SCRAPPELYST

Hei hei :)

Som mor til en gutt med små og store ideer blir det en del morsomme bilder i løpet av et år,
og noen blir det layouter av. Her har mini funnet ut at banankasse var en ypperlig plass å spille nettbrett. Da kunne han både spille og leke samtidig- for banankassen var jo en racerbil ;) 

Når jeg lager layouts er jeg veldig glad i å lage min egen bakgrunn på mønsterarket, det gjør uttrykket mer personlig, og ofte fremhever det bildene mine (syns jeg). Til å lage bakgrunner liker jeg å bruke sjablonger sammen med http://www.globalhobby.no/Marabu sin Acryl Mousse. Det er en tykkere og grovere acryl maling enn vanlig, slik at den ikke renner ut under sjablongen. I tillegg har jeg splæsjet rundt med vanlig svart acryl maling. Fordi den er mer rennende enn mousse får jeg laget lange splæsjer. En kul effekt ;)  

Jeg har pyntet med forskjellig stickers og papirpynt fra blant annet Simple Stories og Freckled Fawn.
Den svarte labelen har jeg printet og kuttet ut med Silhouette maskin.

 Litt sytråd, dies, dotter og washi tape hører også med. Tittelen er tickers fra American Craft.
Tagsene har jeg laget selv, med blant annet kraft kartong fra Papi Color.
I Norge er Global Hobby og Kunst forhandler av produkter fra Marabu og Papi Color.  


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails