lørdag 21. oktober 2017

KORT MED NYE PRODUKTER - DT KREATIV SCRAPPING

Har dere fått med dere at Kreativ Scrapping har tatt inn de nye Papirdesign produktene? 😍
Jeg har fått disse nydelighetene i hus, og storkoser meg med scrapping om kveldene!
Ta en titt https://www.kreativscrapping.no/new_productsher på alt det lekre og sikre deg noen godbiter før det er tomt 😉 

Her er et kort jeg har laget med nye produkter
 Kortet måler 4x6" og er i stående format. Basen er av kraftkartong som jeg har pyntet med nydelige ark fra Papirdesign. Arkene jeg har brukt heter kaffekunst og kaffepause. Stempelet som er brukt heter vel overstått og diesen heter hjerte 3 . Som pynt har jeg brukt blomster, og bærkvist stanset ut i joy bølgepapp med diesen bærkvist. I tillegg har jeg brukt dotterrisse hjul til å lage falsksøm med og distresser tool på kantene av mønsterarkene. Bannerene er stanset ut med diesen Vimpel fra Papirdesign. 


Tusen takk for at du tittet ♥
Og velkommen tilbake :)

Klem fra Kristine  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails