søndag 1. oktober 2017

TØFFING HAR BURSDAG - DT PAPIRDESIGN

God søndag alle sammen :)

Vi har en ny utfordring klar på Papirdesign bloggen,
og denne gangen skal vi spille BINGO!
Trykk på bingobrettet for regler og for å bli med på utfordringen :D 

Mine 3 ruter fra bingobrettet er sirkler, stempel og chipboard, og sammen ble det til et tøffing-kort.
Jeg har koset meg med nye produkter som Papirdesign kom nå i høst!
Mange flotte, nydelige og kule produkter! 

Kortet måler 4x6" og er i stående format. Mønsterarkene er blitt behandlet, men samtidig var det viktig for meg at det var tydelig hvilken mønsterark som var blitt brukt. 
Litt klin og klæsj er jo bare gøy. 

 Papirdesign kom med en god del nye dies i høst, og sirkel og vimpel var noen av de.
Standard dies som er store favoritter her i huset! 

Som pynt har jeg gjort det enkelt med chipboard stjerner, stempel og klistremerker. 

Produkter
Ark: 
På landet - Traktor, rød PD15089
På landet - Trillebår PD15090
Stempel:
En skikkelig tøffing PD17243
Dies:
Sirkel og stjerner PD17321
Vimpel PD17326
Sirkler PD17311
Annet:
Klistremerker - Bursdag PD14941
Utstansede figurer - Stjerner PD16163

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du har lyst å være med på utfordringen vår
og at du fikk litt inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails