mandag 16. oktober 2017

MOTORSYKKELKORT TIL JUBILANTEN - DT SCRAPPELYST

Hei alle sammen :)
Denne gangen har jeg laget et motorsykkelkort til 50-års jubilant.
Inspirert av DT- Katrine ble det et kort med maling, klin og klæsj. 

Marabu har akryl maling og mousse i flotte farger, og her har jeg brukt begge deler. Moussen er litt grovere i struktur enn malingen, men det syns jeg bare gi en kul effekt.  Det tøffe mønsterarket er fra Papirdesign. I tillegg til maling og mousse har jeg hatt sjablong på. 

 Som pynt har jeg brukt chipboard fra Papirdesign og Wycinanka, thickers, tannhjul dies fra Cheery Lynn, papirpynt fra American craft og dotter fra Papirdesign. Tagen har jeg laget selv ut fra grov kraft kartong. 

 Innsiden er pyntet i samme stil som utsiden for å gi kortet et helhetlig inntrykk. 




Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake ♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails