tirsdag 30. august 2016

HA EN HERLIG DAG ♥

Så hyggelig at du titter innom  :)
I dag deler jeg et kort jeg har laget med noen av Papirdesign sine nydelige produkter ♥ 

 Kortet måler litt i overkant av 5x5", og er stanset ut med dies. Som base til kortet har jeg brukt Papirdesign sin egen kartong "Monokromatisk". Basen har jeg kledd med nydelige ark fra serien Muligheter. 

 Som pynt har jeg brukt blomster fra Papirdesign, kakeserviett som jeg har stemplet på, og halvperler. Papirdesign har et ganske stort utvalg av blomster i ulike farger og størrelser ♥ 


Innsiden har jeg pyntet enkelt med samme mønsterark som utsiden,
og embosset et stempeltrykk :)
Produktliste: 
Ark:          PD15097 Monokromatisk - Lilla1, PD16156 Muligheter - Stjernesko,
                 PD16158 Muligheter - Si det med blomster
Blomster: Asalea - Lilla, Kirsebærblomst - Lilla, Rose 2cm - Mørk lilla, Krysantemum - Mørk Lilla
                Rose 1 cm - Lilla, Rose 0,5 cm - Lilla, Rufseknopp - Lilla
Stempel:  PD14961 Min venn, PD13768 Dagen i dag er en gave
Annet:     Kakeserviett - hvit, Halvperler - hvit 

♥♥♥
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake :) 
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ. 

Ha en super dag :) 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails