fredag 5. august 2016

TØFF OG KUL - DT SCRAPPELYST

 I dag titter jeg innom for å dele en layout med dere,
som jeg har laget til Scrappelyst sin august utfordring: 

Siden årets sommerbilder ble ikke veldig sommerlig.. Både i Danmark og her hjemme har sommeren regnet bort. Så jeg har heller fokusert på årets feriebilder, for på ferie har vi absolutt vært, og det var kjempe kjekt! :)

 Til å lage layouten min har jeg brukt flotte papirer fra Papirdesign. Jeg har blandet sammen ulike serier, blant annet Hell og Lykke, Muligheter og Lille Mirakel.På bakgrunnen min har jeg brukt acryl mousse fra Marabu i fargen Gray. Den er virkelig flott og herlig i bruk!

Til pynt har jeg brukt chipboard fra Wycinanka, Mosgummi fra Global Hobby og Kunst, og Klistremerker fra Papirdesign.



♥♥♥
Takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Kreative klemmer fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails