torsdag 18. august 2016

BLINKSKUDD - DT SCRAPPELYST

Denne gangen har jeg lyst å dele en frisk og turkis layout med dere på Scrappelyst bloggen :)
Alle de lekre papirene er fra 7 dots studio sin serie Fortune-teller
En herlig serie bestående av papirer i nydelig turkis farge samt bruntoner.
En lekker kombinasjon :) 

 På bakgrunnsarket har jeg brukt en palett kniv til å smøre utover litt hvit Acryl Mousse fra Marabu.  Både i hvert hjørne av layouten samt under "clusteren" min. I tillegg har jeg splæsjet rundt med hvit spray og art spray fra Marabu i fargen Caribbean ♥ I Norge er Global Hobby og Kunst forhandler for Marabu sine produkter. 

Som pynt har jeg brukt klistremerker og papirpynt som hører til serien Fortune-Teller.
Det er veldig greit for da får du pynt som passer til arkene dine.
I tillegg har jeg pyntet med chipboard fra Scrapiniec. På chipboarden har jeg splæsjet med samme sprayer som på bakgrunnen min. De norske ordene som Scrapiniec har produsert har blitt mye brukt her i huset ♥  


♥♥♥
Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ ♥

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails