torsdag 1. september 2016

DE HJERTELIGSTE GRATULASJONER - DT KREATIV SCRAPPING

God 1.september :)
Håper alle hadde en flott august måned, og at dere er klar for nye utfordringer!
Det er hvertfall vi i Kreativ Scrapping ;)

Utfordringen denne gangen er:
STJERNER

Vi vil se papirprosjekter som har stjerner på seg - store eller små, mange eller få det velger du :)

Her er mitt DT-bidrag:
 Denne gangen ble det et konfirmasjonskort til gutt. Basen er hvit bazzill kartong som jeg har kledd med nydelige Kort og Godt papirer. Det er stjerner på det ene mønsterarket, i tillegg har jeg stanset ut stjerner i ulike mønsterark ved hjelp av en Sizzix dies. Teksten er et stempel fra Papirdesign som jeg har embosset med hvit på en svart tag. Tagen har jeg brukt kritt på for å få chalkboard effekt.
Ellers har jeg pyntet med piler i svart mosgummisugerør og dotter fra Marianne Design. 




♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ;)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails