torsdag 17. desember 2015

LOLLIPOP - DT SCRAPPELYST

Hei og hopp :)
Kjekt at du tittet innom bloggen min ♥
I dag deler jeg en lollipop jeg har laget til Scrappelyst bloggen sin siste utfordring i 2015!
Denne gangen er utfordringen:

Dies/Punch
Vi ønsker å se herlige prosjekter med hvor du bruker dies, punch eller begge deler.
Her er mitt bidrag denne gangen: 
Til å lage denne Lollipopen har jeg stanset ut en scallop sirkel i mønsterark fra Papirdesign, deretter en kakeserviett, blonde og en rosette stanset ut med dies. Til pynt har jeg stanset ut en julehilsen i mosegummi. Det er en dies fra Papirdesign, og den er bare utrolig lekker ♥ Stjernene er fra Kort og godt, og knappene er chipboard fra Wycinanka. Sløyfen er også stanset ut med dies i Papirdesign papir.


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails