onsdag 16. desember 2015

JULEHILSEN - DT SCRAPPELYST

Hei hei :)

Har dere sett de nye julearkene til Papirdesign?? ♥
De er bare knall lekre jo, og passer perfekt sammen med tidligere juleserier :D
Ikke bare har de kommet med lekre julepapirer denne gangen, men Papirdesign har kommet med dies!! Ohhh lykke! Måtte bare kaste meg rundt å lage noe med disse lekre produktene :D
Og resultatet ble et telys-julekort som jeg har laget for Scrappelyst bloggen:)
 Kortet mitt måler 6x6" og basen er av kraftkartong. Syns det er så flott til juleprosjekter :)
Jeg kledde basen med nydelige papirer fra Papirdesign i lag på lag. 

 Som pynt har jeg brukt et flott motiv fra Studio Light som Global Hobby og Kunst fører, stjerner og metall spiral fra Kort og Godt, Chipboard knapp fra Wycinanka og tittelen min Julehilsen som er kuttet ut i mosegummi med dies fra Papirdesign ♥
 Innsiden av kortet mitt har jeg pyntet enkelt med papir, halvperler og kakeserviett fra Papirdesign, stjerne fra Kort og godt, Knapp fra Wycinanka, og stempeltrykk fra Staz som Global Hobby og Kunst fører. 

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)

1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails