tirsdag 22. desember 2015

JULEN 2010 - DT PAPIRDESIGN

Titter innom i dag for å dele en LO jeg har laget for Papirdesign :)
Tenk at om to dager så er det julaften ♥
Det er en dag små og store har gledet seg veldig til her i huset :D
For anledningen har jeg mimret tilbake til julaften 2010 med
bilder av min lille nisse gutt  ♥


Layouten min måler 12 x12", og bakgrunnsarket er fra Papirdesign sin nye juleserie, Til ettertanke.
På bakgrunnen har jeg brukt en sjablong og mousse, samt frantage  for å få litt snøeffekt. 



Clusteren min har jeg bygget opp med lag på lag av papir, washi tape, osteklut og kakeserivett.
Til slutt pyntet jeg enkelt med chipboard stjerner og stickers. 

Produktliste: 
Ark: PD 15070 Til ettertanke - Julefeiring, PD 15069 Til ettertanke - juleeventyr,
PD 15074 Til ettertanke - Snødryss, PD 15083 Til ettertanke - Tradisjonsstrikk
PD 15067 Til ettertanke - Julekos, PD 13839 Julehilsen - Låvevegg
Annet: PD 109 Stickers - Rød, PD 850 Washi tape - Julehjerter, Kakeserviett 14 cm, 3D limputer
Glitter chipboard - snøkrystall

♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Ønsker alle en riktig fin jul ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails