søndag 6. desember 2015

GLEDELIG JUL - DT PAPIRDESIGN

Tenk at dette er årets siste utfordring hos Papirdesign!
Året har bare forsvunnet i et svosj!
Håper dere er gleder dere til mange herlige utfordringer i 2016 :D
Men først ut er utfordringen for desember, og den er:

JUL 
Vi ønsker å se prosjekter med tema jul :)
Derfor ble bidraget mitt denne gangen et julekort ♥
 Kortet måler 5 1/2" x 5 1/2" og til selve basen har jeg brukt ark fra Papirdesign sin serie Monokromatisk. De arkene er tykkere i kvalitet enn vanlige mønsterark og glatt overflate på.
Noe som gjør at jeg syns de passer perfekt som base på prosjekter :D 
Videre har jeg kledd basen med nydelige mønsterark og pyntet med masse blomster ♥



Innsiden har jeg pyntet enkelt med mønsterark, skrivefelt og et koselig stempeltrykk :) 

Produktliste: 
Ark: PD15071 Til ettertanke - alle hjerter gleder seg, PD15081 Til ettertanke - gave til far,
PD 15077 Til ettertanke - sukkerstenger, PD 15096 Monokromatisk - Rød 1
Blomster: Julestjerne - Rød, Pion - rød, Krysantemum - Rød, Liten rose - hvit
Stempel: PD 14926 Juleklem til deg, PD 12691 Høytid så fin
Annet: Perler - rød


Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake :)
Håper du fikk litt inspirasjon til å være kreativ 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails