onsdag 11. februar 2015

STOR GUTT ♥


Scrappelyst bloggen har vi en ny grublis til dere ♥

Denne gangen ønsker vi å se papirprosjekter med SØM på,
enten falsk søm eller ekte søm.
Vanligvis bruker jeg å lage en "års-layout" med bilder av gogutten min ganske rett etter han har fylt år. Men denne gangen gikk det faktisk mye lenger, for nå er lilletrille blitt 5 år! Tiden flyr så fort at man knapt får sukket for seg! hehe Eller at jeg bare er litt treg av meg.. Uansett "års-layout" ble det ;)
Jeg har brukt sikksakk søm sydd med symaskin på denne layouten. Noen av papirene og bokstavene er fra American crafts

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥


1 kommentar:

  1. Helt knall, digger motiv og tekst -det er stort å være 4 :) Utrolig fin ro, som gjør at bildene kommer så godt frem <3

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails