søndag 1. februar 2015

LOVE

Denne gangen har jeg laget en layout, for Kreativ Scrapping,  i farger jeg ikke vanligvis bruker, noe som var utrolig gøy! :D Jeg begynte med å ta clear gesso der jeg ville har "clusteren" min på mønsterarket.  Deretter limte jeg små scrap på bakgrunnen som papirrester , chipboard biter , kakeservietter og bølgepapp. Jeg fant frem mod podgeembossing pasteglitter snow og clear gesso, som jeg tok på over det jeg hadde limt til bakgrunnen. Dette fordi ulike medier trekker til seg farge ulikt, og du vil da få mange stilige nyanser ut i fra samme farge. Så sprayet jeg over "clusteren" min med glimmer mist. Etter alt var tørt pyntet jeg med mer bølgepapp som jeg hadde dabbet hvit, svart sytråd, blomster og en overlay tittel fra Heidi Swapp. Mønsterarket jeg har brukt kommer fra Project life serien Jade, og er fra en paper pack.



♥♥♥
Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

3 kommentarer:

  1. Denne var rålekker! Kul bakgrunn, og herlige farger.

    SvarSlett
  2. Når jeg ser de flotte LOene dine tenker jeg at jeg bare MÅ få satt meg ned og laget noen LOer jeg også:):) Herlige farger på denne

    SvarSlett
  3. Så nydelig LO, Kristine.
    Utrolig flotte farger og lekkert både bakgrunn og pynt.
    Tusen takk for inspirasjon.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails