lørdag 7. februar 2015

HIPP HURRA THE PAPER CRAFTING ER 1 ÅR ♥


Hipp Hipp hurra for The Paper Crafting som fyller 1 år i dag!
Dette er et scandinavisk webmagasin for papirhobby som er helt gratis.
Magasinet er et samarbeid mellom dyktige mennesker fra Norge, Sverige og Danmark!
De publiserer utrolig masse fint og spennende artikler som meg og deg kan kose oss med!
Jippi! ♥

I anledning 1 års dagen til TPC ble jeg spurt om å være gjestedesigner for magasinet!
Det var en stor ære å bli spurt og selvfølgelig ville jeg være gjestedesigner for et så flott magasin.
Som hør og bør på en bursdag har jeg laget en bursdags layout!

Happy Birthday!
Som en bursdagsfeiring bør være har jeg laget en fargerik layout!
Bursdager skal jo være litt gøy og litt kaos, rett og slett en herlig røre!
Akkurat sånn jeg syns min layout ble! Hehe


Layouten er laget med produkter fra Project Life, My Minds Eye, Papirdesign, The Crafters Workshop, Distress ink, Gesso, Silhouette kuttemaskin, Washi tape og Wycinanka.





Jeg håper du har hatt en fin feiring sammen med the paper crafting og at du fikk litt inspirasjon underveis. Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥ 

1 kommentar:

  1. 1000 tak for dit flotte layout!
    Dejligt at du ville være med til at fejre The Paper Crafting :-)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails