søndag 28. desember 2014

TOPP 10 - 2014

Vips, så var 2014 over og vi står foran et nytt, kreativt og spennende år. Før 2015 setter i gang for fullt, har vi i SCRAPPELYST lyst til å mimre litt ved året som har gått. De siste årene har såkalte Topp 10-lister fra året som har gått, vært veldig populært. Nå vil vi gjerne se din liste. Dersom du ikke har vært med på det før, er disse listene kort fortalt en oppsummering av året som har vært hvor man plukker ut 10 prosjekter man er ekstra fornøyd med.

Alt du trenger å gjøre for å delta, er å opprette listen i din blogg og legge inn linken i Inlinkz på SCRAPPELYST bloggen. Dersom du lager flere lister for ulike type prosjekter (en for kort, en for LOer osv) kan du legge disse som separate bidrag under i Inlinkz. 
Fristen er 15.januar kl 20.00.

Her er min topp 10 liste:

1. Memories and joy  

2. Everyday moments

3. You are my reason to smile♥

4. Du er super 

5. Beautiful day 

6. You are my HAPPY 

7. Good times

8. Be happy 

9. Bestevenner

10. Endelig vår

Vi i SCRAPPELYST gleder oss til å se deres Topp 10 lister :D
Og ønsker dere et godt nyttår ♥

22 kommentarer:

  1. Her var det utrolig mange flotte LOer. Ønsker deg et Godt Nytt Scrappeår

    SvarSlett
  2. En fantastisk flott liste ! Jeg digger stilen din :D Gleder meg til å se mer i 2015 :D
    Godt Nytt År ! :D

    SvarSlett
  3. Så mange lekre LOer! Tusen takk for titten :-) Godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Knallflotte prosjekter du har alget, alle som en <3 Gleder meg til neste gang vi treffes for litt scrapping :D

    SvarSlett
  5. Så mye lekkert! :-) Ønsker deg ett fortsatt god jul, og ett godt nytt år :-)

    SvarSlett
  6. Så flotte LOer du lager. :) Nyttårsklem fra Birgit.

    SvarSlett
  7. Det er bare og bøye seg i støvet. Den ene LOèn flottere en den andre. Digger virkelig stilen din altså.

    SvarSlett
  8. Her e d mange flotte LOer. Liker at du bruker fargen blå mye <3

    SvarSlett
  9. Herlig Topp 10 liste, Kristine.
    Du har en unik stil, som jeg liker godt, og spennende vinklinger på bildene dine. Liker spesielt godt LOen Everyday moments.
    Tusen takk for all inspirasjon i 2014, gleder meg til å se hva du tryller frem i 2015.

    SvarSlett
  10. Lekker liste med ufattelig mange lekre LOer. Du er en stor inspirasjon for meg som er i startgropa på LO siden ;) Min favoritt, uten tvil, er "Be happy" LOen som jeg til og med måtte lifte hehe. Takk for et flott år, det har vært morro å bli kjent med deg og møte deg på treff! Gleder meg til videre sammarbeid i 2015.

    Elin.

    SvarSlett
  11. Du har så mange flotte layouter på lista di!! Sikker på at du kunne fyllt den med enda flere også:-), og jeg gleder meg til å se hva du kommer med i 2015.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  13. Så utrolig mye fint du har laget det siste året, Kristine. Elsker stilen din. Tusen takk for et godt samarbeid, mye moro og herlige stunder gjennom året som er gått. Gleder meg til det neste :-)

    SvarSlett
  14. Masse herlige ting her. :-)
    Bestevenner var spesielt fin, synes jeg. :-)

    SvarSlett
  15. For nogen gennemført proffe og überlækre LO-er i en flot stil. Jeg bøjer mig i hatten og ønsker dig et strålende godt 2015!

    SvarSlett
  16. Jeg koser meg med å se på lista di Kristine, og får vannvittig lyst til å sette meg ned å lage noen LOer igjen:) Takk for masse inspirasjon og et godt nytt scrappeår ønskes deg:)

    SvarSlett
  17. Så mange flotte LO er fra deg:)

    SvarSlett
  18. Så mange fine LO'er du har laget :)

    SvarSlett
  19. SÅ mange nydelige LO'er du har laget i løpet av året Kristine. Nr. 8 er nok min favoritt, flott bilde av dere, og lekker side :) Takk for året som har gått, gleder meg til å dele mer moro, skravling, snapping og scrapping med deg i året som kommer :)

    SvarSlett
  20. Så utrolig mange nydelige LOer <3 Jeg ønsker så å lære meg teknikken med dette, og dette skal bli året for det!!! Da er det godt med deres bloggger til inspirasjon, (og herlig med giveaway, når en selv ikke har klart å legge inn en topp 10 liste) <3

    SvarSlett
  21. Det er så gøy å se listen din! Du har en helt egen og tøff stil som jeg beundrer skikkelig! Har lyst til å trekke frem LOen "Good times" litt ekstra. Den er utrolig stilig og skiller seg ut med den tøffe bakgrunnen!

    Takk for et fantastisk samarbeid i 2014, også ser jeg frem til alt det kreative og hyggelige 2015 vil bringe med seg!

    SvarSlett
  22. Fantastisk flott topp 10! Jeg beundrer virkelig stilen din, og den inspirerer meg veldig. Du er superdyktig! :)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails