torsdag 1. januar 2015

EXPLORE

Hjelpes, tenk at vi er kommet til 2015 allerede!
Og jeg som ikke har kommet meg igjennom bildene fra 2014 enda..
Det ble jo tatt en hel drøss av bilder og enda litt til ^^
Sånn går det når mor får seg nytt kamera! hehe
Jeg får kose meg med både gamle og ny bilder i 2015 da ;)

KREATIV SCRAPPING bloggen starter det nye året med en ny utfordring! 
#1 - ANYTHING GOES

Dere kan lage hva dere vil så lenge det er et papirprosjekt.


 Det blir mange herlige bilder når vi er rundt om på lekeplasser, der er det jo så masse gøy å finne på! Hopp og sprell, høyt og lavt!

Som bakgrunn til layouten min har jeg brukt det lekre mønsterarket "blue dots & stripes" fra SIMPLE STORIES. Bingokortet har jeg klippet ut fra mønsterarket "bingo & stars" som også er fra SIMPLE STORIES. De andre arkene jeg har brukt er i fra restekassen. Jeg har brukt sjablong og embossing paste til å lage bakgrunnen min. Etter embossing pasten var tørr splæsjet jeg litt med india ink.
Til å pynte har jeg brukt kakeserviett, tannhjul charms som jeg dabbet hvitewood veener stjernerwashi tape , minibinders og chipboard ord fra Wycinanka som Kreativ Scrapping er forhandler for. 


Jeg gleder meg til å se hva dere lager :D
Takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

1 kommentar:

  1. Likte denne LO'en din kemepgodt, her er mye og mangt å se på i en ren og fin måte....lekre farger også...
    ha ei finfin helg videre du og dine

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails