fredag 5. desember 2014

NISSEGUTT

Da var tiden kommet for årets siste månedsutfordring hos SCRAPPELYST. 
Julen nærmer seg med fremskritt, og det lukter pepperkaker i huset ♥
Utfordringen denne gangen er:
RØD 

Når jeg først såg at det var året siste utfordring, tenkte jeg at det blir i allefall ikke noe juleprosjekt fra min kant. Jul er den beste høytiden og jeg elsker å  pynte til jul, dille og dulle, men av en eller annen grunn har jeg aldri likt å scrappe jul. Det var helt til Papirdesign kom ut med sine virkelig lekre julepapirer ♥ Så i år har jeg faktisk scrappet en del jul, og endelig fikk jeg julebildene fra i fjor i album.

 På denne layouten har jeg brukt papir fra Papirdesign sin lekre julekolleksjon og dotter. Chipboardene har jeg embosset, og tatt glossy utenpå. Tilslutt pyntet jeg de med halvperler fra Papirdesign. Tittelen er skrevet med alfastickers, og #stemplene er fra Staz. 


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet.
Jeg håper at du fikk inspirasjon til å scrappe dine egne julebilder.
Og at du vil delta på SCRAPPELYST sin siste utfordring i 2014.
Jeg gleder meg ordentlig til nyåret, med nye utfordringer, flotte premier og masse moro!
GOD JUL ♥ 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails