mandag 1. desember 2014

JULEN 2013

Endelig er ventetiden over, det er blitt 1 desember og snart er det jul!
Jeg elsker juletiden, og det å pynte til jul.
Det er så utrolig koslig når hele huset lukter av pepperkaker, pakkekalenderen er kommet på veggen, og man tenner masse stearinlys mens snøen daler ned.
I tillegg er et jo endelig lov å kose seg med julebrus, glass cola og julegodt! Jippi! 

Men 1 desember betyr også at KREATIV SCRAPPING har en ny utfordring til dere,
og blir faktisk årets siste! Men ikke fortvil, vi gleder oss veldig til det nye året, med mange nye utfordringer, flotte premier og masse moro!
Utfordringen denne gangen er :
JUL

Vi ønsker rett og slett å se juleprosjekter i papirform.

Her kommer min første jule layout i år med bilder fra julaften i fjor ♥ :) 
 Til å lage denne layouten har jeg brukt kraft kartong som base. Den har jeg pyntet med mønsterark fra PAPIRDESIGN sin siste kolleksjon "STILLE NATT". For å myke overgangen mellom mønsterarket og kartongen brukte jeg TIM HOLTZ STENCIL sammen med STUDIO 490 MODELING PASTE. Den er utrolig lekker, og ser nesten ut som fløyel når den tørker.

Til å lage clusteren under bilde mitt har jeg brukt OSTEKLUT, MAGNOLIA DIES BIG COZY SNOWFLAK og COZY FERN AND SNOWFLAKE , BLONDESERVIETTPAPIRDESIGN PAPIRER og stjerner i wood veneer fra STUDIO CALICO

♥♥♥
Jeg håper alle får en riktig fin adventstid og at dere koser dere masse.
Både sammen med familien og med kreative sysler.
Takk for at du tittet innom, og velkommen tilbake ♥
God Jul

1 kommentar:

  1. Nydelig LO , likte så godt oppsettet, herligt bilde og detaljer, klem Synnøve

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails