tirsdag 28. oktober 2014

MINIKORT


 Titter innom for å vise dere et enkelt minikort i 4X4" som jeg har laget for KREATIV SCRAPPING bloggen. Dette kortet ble laget på utfordring, den gikk ut på at jeg måtte lage et kort på 30 minutter. Og dette ble resultatet: 


Tror aldri før at 30 minutter har gått så fort jeg! Men utrolig gøy.
Anbefaler dere alle å utfordre dere selv litt.

Som base til kortet har jeg brukt hvit bazzill, de lekre mønsterarkene er fra Maja Design, sommerfugler fra kort&godt, stempel fra Norsk stempelbland, kakerserviett, chipboard fra Dutch doobadoo, halvperler, osteklut og chipboard fra Wycinanka som Kreativ Scrapping forhandler. 



1 kommentar:

  1. Kjempelekkert kort! Imponert over hva du får til på 30 min :-)

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails