søndag 5. oktober 2014

BABYBOKS TIL JENTEBABY

Nå er vi i gang med en ny måned, og hos Scrappelyst har vi en ny utfordring til dere; BABY/BARN

Denne gangen har jeg kost meg masse med å lage en babyboks til en herlige liten jentebaby ♥
Til å lage selve basen har jeg brukt hvit kartong og denne malen. Jeg syns det ble litt knotete slik malen opprinnelig er, så jeg gjorde min egen vri på den. Sidene i boksen har jeg pyntet med nydelige mønsterark og stempel fra PAPIRDESIGN, og chipboard figurer fra Wycinanka som GLOBAL HOBBY OG KUNST fører. Syns disse boksene er så fine å gi vekk i gave, som album eller kort. ♥ 
♥♥♥


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :) 
Ønsker deg en kreativ dag. 

1 kommentar:

  1. Utrolig flott! Elsker diesene og så fine papirer. Fantastisk gjennomført. :)

    Klem, Anne.

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails