onsdag 29. oktober 2014

Be Happy ♥

Nå har virkelig høsten kommet til Vestlandet, både med storm og flommer!
Da er det godt å kose seg inne med fyr i peisen, stearinlys på bordet, og mimre tilbake på sommeren♥ I år har vi virkelig hatt tidenes sommer, både med nydelig vær og masse kjekt som har skjedd! Tror aldri jeg har tatt så mange bilder fra en sommerferie før.
Så mens andre er godt i gang med årets juleprosjekter, så koser jeg meg forsatt med årets sommerbilder :D 
Som bakgrunn til denne layouten har jeg brukt et mønsterark fra Kaisercraft sin Base Coat Collection. Det er ett av mine favoritt ark♥ Jeg har dilla på treverk og dette arket er virkelig hvit på den ene siden, og nydelig brun på den andre siden.  Tror jeg har sånn 10 stk av dette arket ^^ hehe!
Jeg har brukt Distress ink pad sammen med sjablonger på bakgrunnen, før jeg til slutt tok på litt modeling paste sammen med en ny sjablong :) På den måten fikk jeg litt mer farge på bagrunnen. 

 Videre har jeg laget en cluster med mønsterark fra October Afternoon - All boy double dog dare og mønsterark fra My Mind Eyes - Happy Day og WOW. Og pyntet med osteklut, chipboard fra Wycinanka, sommerfugler fra kort&godt, kakeserviett, og button fra Etsy :)

Jeg deltar med denne layouten på:
Scrappegarasjen - utfordring 5: Buttons


Tusen takk for at du titter og velkommen tilbake ♥ 

5 kommentarer:

  1. Nydelig LO ,med flott bilde , så flott bygget opp hele LO,en .klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Nydelig lo! Fantastisk sammensetting av farger og pynt!
    Takk for at du deltar på scrappegarasjens utfordring!
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett
  3. Kjempe lekkert LO!
    Takk for at du tok utfordringen til Scrappegarasjen!
    DT-Vibekke

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg digger alt du lager, jeg:) Takk for at du er med hos Scrappegarasjen med layouten din. Klem, Elisabeth

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails