torsdag 22. mars 2012

Myself and I - Skissedilla Skisse

Jeg har latt meg inspirere av ukens Skissedilla skisse. 
Jeg har byttet litt om på elementene, og brukt 2 bilder i stedet for 3 :) 
Denne Layouten handler om meg, og bare meg! Det er ikke ofte jeg scrapper meg selv. 
På denne layouten har jeg brukt: 
- Mønsterark fra 7 dot Studio
- Prima mur stempel
- Thickers
- Cherry Lynn Dies
- Spellbinders border
- Glimmer mist
- Maling
- bølgepapp
- Coca cola kork
- Hjemmelaget blomst
- hyssing

Takk for at du titter <3 

5 kommentarer:

  1. Denne var woooow!!!! Digger fargene, mursteinstempelet og alle de kule detaljene:):)

    SvarSlett
  2. Such a fantastic page you've created! Love the twine, brick accents, and misting.

    SvarSlett
  3. Kristine, Kristine, hva du får til!!!! Denne var jo superherlig!! Og så er du jo bare så nyyyydelig selv, da vettu:))
    god helg og klem

    SvarSlett
  4. Ååå, så kul denne var:) likte bakgrunnen din kjempe godt:)

    SvarSlett
  5. Lekker røff bakgrunn!
    Denne likte jeg veldig godt!!
    Takk for at du deltar!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails