fredag 16. mars 2012

I am so Happy!

I dag våknet jeg til en skikkelig glad melding! 
Jeg er utrolig glad og stolt! 
Jeg er nemlig blitt valgt til DT medlem hos Scrap FX
Scrap FX har de mest fantastiske Chipboard'ene du kan forestille deg! 
Og de har ett enormt sortiment! 
Scrap FX er ikke så kjent i Norge, og jeg tror ikke det finnes noen norske forhandlere. 
Det er synd at Norske scrappere ikke har oppdaget disse fantastiske Chipboard'ene enda! 
Men kanskje jeg kan være med på å endre det ;) Mange "store" Scrapbook artister bruker Chipboard fra Scrap FX. Det er Chipboard av god kvalitet, til en rimlig penge! :) 
Ta en tur innom butikken og se :) 

Denne Layouten er ikke laget med Scrap FX produkter! 
Bare syns tittelen passet så bra til at jeg faktisk er utrolig glad! Og ikke minst stolt! :) 
På denne layouten har jeg brukt farger jeg aldri bruker, men jeg liker å utfordre meg selv! 
Og ikke minst prøve noe nytt! 
Alle arkene er digi, og pynten er hjemmelaget :) 

Tusen takk for at du titter! :) 

2 kommentarer:

  1. Gratulerer Kristine:):)
    Og LOen din er helt rååå!!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye, Kristine! Og denne LO'en var utrolig flott med virkelig glade farger!!!

    Klem Hege

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails