tirsdag 13. mars 2012

En ekte cowboy - Skissedilla skisse #154

Jeg likte så godt ukens skisse på Skissedilla! 
Så jeg måtte bare lage ett bidrag! hihi
Jeg har falt helt for "cluster" stilen!
 Jeg syns det sitter bilde mye mer i fokus enn andre stiler!
Jeg har brukt: 
- Digitalt mønsterark som jeg har printet ut
- India ink 
- Dusty attic chipboard
- Tim holtz stempel 
- Chipboard stjerner
- Glimmermist 
- Dabber
- Bånd fra Papirpikene
- Stiftemaskin
- Alfastickers fra Prima

Takk for at du titter :)

4 kommentarer:

  1. Knallflott !!
    Så flotte farger,effekter og tøfft bilde av gutten din.

    Klem Kjersti

    SvarSlett
  2. Herlighet, denne var skikkelig tøff! Og turkis er så friskt og fint :-)

    SvarSlett
  3. Nok en gang en helt nydelig LO fra deg!

    Du er en utrolig inspirasjonskilde, skulle ønske du bodde nærmere;)

    SvarSlett
  4. digger cowboyen! Så kult bakgrunnsark, og digger stjernene!

    Takk for bidrag!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails