tirsdag 27. september 2016

JULEESKE

Velkommen inn hit, i dag blogger jeg for Papirdesign bloggen :D ♥
I år kom julen tidlig! For med huset fullt av ny lekre juleprodukter fra Papirdesign er det vanskelig å ikke lage juleprosjekter, selv i september ;) ♥ Julestemningen er på plass og jeg har koset meg med å lage en juleske som jeg skal gi vekk i julegave. 
 Esken har jeg kledd med nydelige julepapirer. Alle fra den ny kolleksjonen Gledelig Jul ♥
 Stempeltrykkene har jeg embosset med sølv, som passer fint til glitter chipboarden fra Papirdesign.
Den flotte rammen har jeg stanset ut med en av Papirdesign sine nye dies! Og den er bare nydelig! ♥
 Innsiden av esken har jeg pyntet enkelt med mønsterark, embosset stempeltrykk og en annen lekker ramme som også er stanset ut med dies fra Papirdesign. 
 Som pynt har jeg brukt ulike blomster i rød og hvittoner, glitter chipboard snøkrystall, og "Juleklem" som jeg har stanset ut med dies. 
Produktliste
Ark: 
PD16197 Gledelig Jul - Hjertekurver, PD16226 Gledelig Jul - Fjøsvegg, 
PD198 Gledelig jul - Store og små
Dies:
PD16202 - Ramme 2, PD16204 Juleklem 2, PD16171 - Ramme 1 
Stempel: 
PD16176 Det du håper på, PD16186 Vi tenner lys 
Blomster: 
Asalea - hvit, Pion - Rød, Julestjerne - Rød, Julestjerne - Hvit, 
Krysantemum - rød, Små blomster - hvit
Annet: 
Glitter chipboard - snøkrystall, 3D lim puter 




♥♥♥

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake♥
Håper du fikk inspirasjon til å være kreativ,
og kanskje til å komme i gang med årets juleprosjekter.

Klem fra

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails