søndag 7. februar 2016

TIL DÅPSBARNET - DT PAPIRDESIGN

I dag er vi klar med en ny utfordring til dere inne på Papirdesign bloggen ♥
Men først, har dere sett den nye lekre serien til Papirdesign? Ahhh! Den er bare så nydelig!
Bare gled dere til den kommer i butikkene, det gjør hvertfall jeg!

Utfordringen denne gangen er:
BEGIVENHETER 
Vi gleder oss til å se hva dere lager ♥

Mitt bidrag er et dåpskort til en liten babyjente :)
En stor og herlig begivenhet! 

Kortet mitt måler 5 1/2" x 5 1/2", og basen er kartong fra serien Monokromatisk. Denne kartongen er helt ypperlig til kort, da den er glatt overflate på, og kraftig. Basen har jeg kledd med nydelige papirer fra seriene Lille Mirakel og Til ettertanke ♥ Elsker det at seriene kan blandes på kryss og tvers! 


Til å pynte kortet mitt har jeg brukt mange forskjellige type blomster fra Papirdesign, både små og store i en salig blanding ♥ I tillegg til et nydelig stempel og masse halvperler! 

Produktliste: 
Ark: PD 14970 Lille Mirakel - babyjente, PD 14990 Lille Mirakel - Bitteliten,
PD 14968 Lille Mirakel - lille dåpsjente, PD 15094 Monokromatisk - Rosa1,
PD 15073 Til ettertanke - våre tradisjoner
Blomster: Asalea - hvit, Pion - hvit, Søte små blomster - rosa, Tulipaner - hvit, Stor rose - Rosa
Stempel: PD 13784 - Dåp
Annet: Halv perler - Rosa.

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Håper du blir med på utfordringen vår! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails