fredag 5. februar 2016

BABY - DT SCRAPPELYST

Hei hei :) 

I dag er det tid for en ny utfordring inne på Scrappelyst bloggen :)
Denne gangen er utfordringen: 

KJÆRLIGHET 
Et flott tema i kjærlighetens måned♥ 

Mitt bidrag denne gangen er en LO med babybilder av gogutten min♥
Tenk at han alt er blitt 6 år! Hvor blir tiden av?? 


Til denne layouten har jeg brukt mønsterark fra Studio Light, de har mange lekre serier ♥ 
Disse nydelige arkene føres av Global Hobby og kunst.
For å få litt farge på bakgrunnen har jeg brukt hvit akryl mousse sammen med stensil før jeg sprayet med mixed media spray i fargen Caribbean blue. Den fargen er bare utrolig lekker!
Både spray og mousse er av merke Marabu. 


I clusteren min har jeg brukt kakeserviett fra Papirdesign, osteklut og nydelige papirer fra Studio Light. Til å pynte med har jeg brukt blomster, wood veneer figurer og tittel i chipboard fra Wycinanka


Tusen takk for at du tittet innom og velkommen tilbake :) 
Håper du fikk litt inspirasjon og at du vil være med på utfordringen vår :) 

Kreative klemmer fra 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails