mandag 1. februar 2016

MISTET DIN FØRSTE TANN - DT KREATIV SCRAPPING

Heisann :)

I dag er vi ute med ny utfordring på KS bloggen!
Denne gangen har vi valgt tema:

GLEDE

Dette er et tema som rommer veldig masse, alt fra å glede noen til å oppleve en form for glede.
Her er det bare fantasien som setter stopper ;)
Håper du blir med :D

Her er mitt bidrag:

Denne gangen har jeg laget en LO fra når guttungen mistet sin første tann.
Det var noe han hadde ventet lenge på, og ikke minst var veldig spent på!
Gleden ble derfor veldig stor når det endelig skjedde! :D
Det var en kjempe stolt gutt som viste alle at han hadde mistet sin første tann ;) 

Til å lage denne layouten har jeg brukt mønsterark fra Simple Stories. Dette mønsterarket er utrolig stilig, og blir kjempe kult med litt akryl mousse fra Marabu i fargen Gray. I tillegg har jeg brukt stencil fra Tim Holtz sammen med mousse i fragen white. Denne moussen er tykk og god til å bruke sammen med stenciler ♥ før jeg sa meg fornøyd med bakgrunnen slæsjet jeg litt rundt om med mist fra Dylusions i fargen White Linen. Dette er den eneste misten jeg vet om som faktisk blir hvit når den tørker :D Som pynt på layouten har jeg brukt chipboard fra Wycinanka som jeg har dabbet hvit, alfabet fra Papirdesign og Thickers. Dato stempelet er fra Project Life.

Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥

Kreative klemmer 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

You might also like:

Related Posts with Thumbnails