torsdag 18. februar 2010

Scrapping og trening :D


Endelig har jeg hatt tid til å scrappe litt :)
Det er første gangen siden fødselen at jeg har tatt meg tid til det :)
Det var utrolig kjekt, og følte kreativiteten bare strømte tilbake :D
Håper på å få scrappet litt mer i dag :)


Nå har jeg forresten begynt å trene :) Følger ett trenings program..har trent to dager på rad nå, så i dag er det hvile dag :)

Trener bare hjemme, med det går helt fint :) Er så dårlig trent at jeg får mer enn nok trening av å bruke min egen kropp som vekt :) Deilig å bruke kroppen igjen :D

2 kommentarer:

  1. Kjempe fin LO! Og så søt gutt da:)

    SvarSlett
  2. Så nydelig LO! Friske vårfarger på blomstene! Gratulerer med sønnen forresten♥ Måtte inn i bloggen din og se når du hadde født. Selv fødte jeg 23 des! En herlig gutt du har fått:) Lykke til videre i ny leilighet og med den lille familien!

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails