lørdag 6. februar 2010

Nytt år, ny dag, nye muligheter :)


Nå har sønnen min blitt 6 uker! En stor gutt på snart 6 kilo...
Skal å veie og måle han på torsdag, er veldig spendt :)
At han har blitt 6 uker, betyr at mammen kan begynne å trene igjen!
Det gleder jeg meg veldig til, for har 12 kilo å ta av.
Låg på meg veldig masse under graviditeten, med alt vannet jeg hadde i kroppen låg jeg på meg 26 kilo... Men 1 uke etter fødselen hadde jeg gått ned 14 kilo...
Målet mitt er i første omgang komme ned i 60 kilo til sommeren.
Så da burde jeg ha god tid på meg :)
Jeg begynner å trene i det små på søndag!
Gleder meg masse!
Når jeg får lønn skal jeg kjøpe zumba tenkte jeg.
Da har jeg god mulighet til å trene hjemme når sønnen min sover.
Må ikke alltid dra meg ut gjennom døren, inn i bilen, til treningsenteret for å trene :)
Ellers blir det løpetrening, styrketrening, kanskje fotball og svømming :)
Gleder meg til å komme tilbake i match vekt igjen :)
Kjenne at selvtilliten stiger ett par hakk!
Motivasjonen er på topp! :D
Kommer til å blogg litt om min fremgang og min vei mot målet :)
Blir veldig glad for tips og råd underveis :)
Ønsk meg lykke til da ;)

1 kommentar:

  1. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! :)
    Sommerfuglen er en punch fra Mrtha Stewart :)

    klem fra Johanna

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails