lørdag 9. april 2016

DIN DAG

Det er ikke så ofte jeg lager clean and simple prosjekter,
for jeg syns det kan være en ganske vanskelig stil egentlig.
Men i går så ble det faktisk til at jeg laget et clean and simple prosjekt til utfordringen som Trykkpressa har gående, nemlig CAS! 

 Kortet har jeg laget med resteark fra American craft og Project Life paper packs.
Motivet er fra Saturated Canary og jeg har fargelagt det med copic markers.
Tittelen er fra Scrapiniec og halvperlene fra Papirdesign. 


Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake ♥
Og god helg :) 

1 kommentar:

  1. Clean and simple er absolutt ikke enkelt bestandig, det er ikke alltid lett å finne balansen mellom for lite, for mye og akkurat passe, men jeg syns du har funnet en fin løsning. Digger at du tar igjen prikkene i det rosa mønsterarket på kjolen til jenta! Tusen takk for at du er med på Trykkpressa denne måneden - lykke til i trekningen. Stor klem fra Elin

    SvarSlett

You might also like:

Related Posts with Thumbnails