fredag 1. april 2016

AWESOME

Plutselig var April her! Ny måned og nye muligheter! HERLIG :D 
I dag er vi klar med en ny utfordring til dere på KS bloggen!

BRUK MINST 3 FARGER
Vi ønsker å se papirprosjekter hvor dere kombinerer minst 3 farger.

Denne gangen ble det en fargerik layout fra min kant.
Til å lage layouten har jeg brukt papirer fra ulike Bella blw. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu mixed media spray og Distress paint i fargen Mustard seed. I tillegg har jeg splæsjet litt med dylusion i fargen slate grey. Layouten har jeg pyntet enkelt med dotterstickers fra simple stories, metall klype fra KS og et wood veneer kamera fra studio calico. Samt jeg har klippet ut noen piler fra mønsterark rester. 


♥♥♥
Tusen takk for at du tittet og velkommen tilbake :)
Jeg håper du har lyst å være med på utfordringen vår hos KS ♥


1 kommentar:

You might also like:

Related Posts with Thumbnails